maandag 25 september 2017

Wij zijn Superhelden !!

                                                Welkom in de derde kleuterklas

                        Na de eerste ontmoetingsdagen zijn we klaar voor ons nieuw thema.
                                                         ' THEMA SUPERHELDEN'


Ik kan vliegen, ik kan springen 
en wel duizend andere dingen 
spierbal hier, spierbal daar 
mouw omhoog en trainen maar 
beresterk en razendsnel 
1 tel en ik ben er wel 
heb ik dat nog niet verteld 
Ik ben een echte superheld!!







Nu we in het derde kleuter zitten leren we ook heel wat letters. Deze week leerden we de letter S

                               












Heel wat kleuters zijn ook al bezig met het behalen van hun eerste Puzzeldiploma 😄 












Naast het werken is er natuurlijk ook nog veel tijd om te spelen 

                                




                           


                                                     Onze stoere en sterke superhelden  

















 Dag van de sportclub















                                           
                         













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vrolijk Pasen

                                                                                                                         ...